Pages

Tuesday 25 October 2011

jaga anak buah do...

ASALAMMUALAIKUM


hi fren... bertemu kita lagi ya... well kali ni aku nak bercerita ttg hidup aku dlm dua hari ni (semalm da hari ni)... dalam dua hari ni aku bercuti dari keje demi mmjaga anak buah aku yang aku sayang (bluwekkk ahaha).... sebenar nye kaka n abang aku de hal kene pergi k.l.. gerak dri umah pukul 7 pagi.. soo bebudak ni diorg xnak bawa jadi aku kene la jaga.. untuk kes kali ni nak buat dalam bentuk lagu la... ikut rentak cinta muka buku ok..

artis: aku sendiri la
tittle: cinta kan anak buah

jeng jeng jeng.....
ku dipaksa menjaga anak buahku
walaupon hati xbeberapa nak rela..

ouh ouh ouhh malas nye diriku...
dan aku terpaksa bangun pagi
hanta anak buah pegi tadika...
ouh ouh ouh mata xboleh buka....


bagaimana... harus ku bangun..
kene bagi mandi paksa pergi tadika..

haruskah aku.... bagi hanger skli..
tp nanti ngangis pulak aku terseksa...


banyak keje nak buat dalam otak..
basuh baju dan pinggan yang berlambak..
otak kata buat hati kata malas..
nak xnak kene paksa buat jugak...
banyak sampah banyak juga habuknya...
rumah macam longkak nak pecah saja..
bila mau buat kalau bukan hari ni..
lain kali tau la kemas siap siap..


da pabila anak buah aku kata lapar..
aku bagi makan roti di atas meja 
ouh ouh ouh campur dengan jem kaya...
dan pabila die nak kata pegi berak
aku pikir camne nak basuh
ouh ouh ouh itulah gunanye bilik air...
aku cinta anak buah ku....



ok ok da habis... ini la kisah antara yang berlaku dlm menjaga anak buah ku... well ini waktu pagi je... bile da petang sikit mak die balik.. jd tanggung jawad aku da slesai.. letih do nak jaga diorg ni.. macam mcam perangai... hmm pepun diorg tetap anak buah aku... ye dak... soo kalo de citer lagi aku post kkk...
 bye bye



1 comment:

  1. TERBAEK LA - aku da cuba nyanyi - ko boleh bagi najwa la pasni

    ReplyDelete