Pages

Saturday 22 October 2011

bangga bangga

ASALAMMUALAIKUM




fren pe citer korunk hari ni.. sihat x... tgh tgh malam aku wat post ni tau.. tuk korg gak.. well pe yg aku nak post kan ialah sesuatu yang membuat kan aku bangga jap.. walaupon ia xde kene mengene ngan aku tp lantak la... suka hati aku la aku nak syok sndri ke pe... janji aku bangga... hahahhaha so bende yang aku bangga kan sangat ni ialahhh


          





da tgk ke..... ahahahahah bangga aku tau walaupon bkn pasal aku tp sebagai rakyat malasyia aku ttp bangga.. bkn senang artis femes luar nak puji negara malasyia nii... 2am tuu yang puji.... so gadis gadis kat luar tuu pakai la tudung or hijab seperti yang dituntut oleh Tuhan kepada kaum wanita.... yang aku syok sangat ni.. bukan pe aku skunk ni kan da gila korea... soo mmg terasa la bile artis korea ckp camtu... sebak hati aku menengang kan kisah atas ni... huhuhuhu... xsia sia aku duk malasyia ni... aman je... so korunk tgk tgk la lok lok kkkk











1 comment: