Pages

Friday 21 October 2011

cinta ellysa..

ASALAMMUALAIKUM...


  hi fren... korang sihat ke... well tuk post kali ni aku nak becerita tentang drama melayu yang aku layan bebaru ni... citer die aku suka sebab best n de la pelakon yang aku minat... seperti yang sedia maklum dr tajuk besar je korang da nampak kan cite pe... xlain xbukan ialahhhhhh..
                                   
                      Image Detail
ahhhhhhhhhhhhhh tada.... layan gak aku cite ni kan... aku pon xtau camne aku leh layan.. aku tengok pon bukan dr episod 1th pon... da masuk episod bape tah baru layan.. jalan cite die best n cara cite die macam cite korea skit skit.. (yela aku kan skunk hantu korea hahahah) tp yang kurang bg aku dalam cite ni dialog diorang.. entah la sbb pe kadang kadang wat aku nyampah...hahahahah lantak la janji cite ni org tgk ye dak... so mesti korg nak tau cite die camne kan... meh aku citer kan skit..
citer die bermula de sorang laki ni bernama aeril baru kuar dari penjara xde tempat tinggal pergi ke rumah bapak saudara die atau paksu(jalaudin hassan) untuk tinggal besama dengan nye... paksu die ok je tapi lain lak dengan bini paksu die tu (aku xtau nama sory) dan anak anak nye (fasha sandha n lg dua diorg xtau nama sape sory again) yang xsuka langsung dgn aeril ni.. pada mulanya kehadiran xdisenangi lansung oleh mereka bertiga kecuali anak paksu die yang bongsu yang mersakan si aeril hanya datang buat kacau je.. tp si paksu die lak mengharap bahawa aeril ni dapat jaga anak anak die bile die dalam kesusahan.. namum si elysa( fasha oi fasha )mula menyukai aeril lama kelamaan.. si maksu die ni lak de skandal ngan jantan lain yang memybabkan paksu die naik angin.. n pada satu hari tu paksu die ni mati sebab de org pukul pale paksu die ni.. so skunk tanggudjawad tu dpt kat tgn si aeiril... maksu die mmg haram kejadah betui la... laki baru mati da bawa jantan datang umah buat maksiat... hahahahah nak cite lebih korg kene tengok la...(yela sambungan die minggu depan mana la aku tau jalan citer die lg..) sooo jom la kita hayati sesama k cinta elysa ni k... bye bye

2 comments:

  1. lestary jugak member aku ni - ko tgok pasha ke ko tgok johan tu hah ?

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    dua dua aku xtgk...
    aku tgk adik n mak die....
    tgk pasha n johan tu bosan...
    hahahaha

    ReplyDelete