Pages

Sunday 8 April 2012

ntah laaa

ASALAMMUALAIKUM


hi guysss.. hehehehh no time no 2 ccc..... hehehehe well korang pe cer huh?? lama tak bekabar kan.. by the way aku nak gtau korang semalm aku g tgk wayang tau.. dekat alamanda je... cerita 3 TEMUJANJI.. asal nye x rancang nak g pon.. coz pagi semalam de anak buah aku nye tadika de wat hari sukan.. pepagi da kene kat sane.. 7.30 kene gerak.. sukan punya sukan smpi la kul 12.30... per letih siot.. soo ngat nak balik je la... but tetiba kaka aku ajak g alamanda tgk wayang.. aku pon g la.. tgk la citer tu.. soo pe yang nak cite kat ialah.......








mesti korang ingat aku nak wat preview cite tu ka... xnak aku.. actualy pe yang aku kata kan ialah....
               
                      KARENAH KARENAH ORANG PERGI SHOPING KOMPLEKS..


   sebnar nye aku xbeberapa nak heran sgt coz aku ni mcm la bagus sgt kan... hahahah.. tapi de la beberapa bende yang dilakukan sesetengah mahluk Tuhan ni kan yang... yang... hmmm susah nak kata la... meh aku gtau korang..


          couple: xyah ckp la.. shoping complex mana yang bebas dr bnde ni kan.. tp kalo setakat pegang tgn no hal la.. tp yang annoying la PASANGAN YANG BAJET HEBAT.. serius damm.. ko nak kapel kapel la... xyah la bajet hebat.. citer camni tau.. yang laki bajet jambu yang pompuan bajet cun.. bile de manusia xbeberapa nak cun lalu depan diorang terus wat muka..pastu pandang bawah atas , atas bawah... bile da jauh skit mulut kutuk pastu gelak.. serius la aku kata orang kene kutuk seribu lagi baik dari ko yang tgh wat dosa free tu tau x.. mslah kes ni aku sndri pene kene.. shit gile.. mmg shit la haaaaaaaaaaaaaaaaaa...


     over dressup: huhuhuh... aku suka yang ni.. aku xtau nape aku suka..nape aku suka.. yang laki perrr mmg begaya gile... xyah cakap la gaya nye mcm mane.. ok la... nama pon g shoping kompleks kene la gaya skit tul x.. tp kalo pakai baju smpi belapis lapis nak style nye pasal agak agak la... dgn topi ditambah cermin mata dikenakan baju dkt 10 lapis(ahahha nipu la tu tp de la) kasut yang hebat.. serius ko xrasa rimas ke.. bukan ko nak g wat fashion show pon.. mmg la kene gaya  stakat simple n kemas da.. contoh cam (siap contoh kooo) baju tshirt or kemeja , suar jeans , kasut yang ringan n bag la.. kalo nak gaya skit tambh jaket or jam tangan n gelang (yg rasa diri hotstuff laa)


       cuci mata: ni lg satu yang aku suka.. kpda wanita wanita yang suka memakai baju xcukup kain tu terima kasih diucapkan kerana anda kami kaum lelaki mndpt dosa free tanpa melakukan sebarang kejahatan tapi hanya dengan melihat anda saja tau x.. perrrrr aku ckp mmg syok gile la... hahaha anda xphm pahm kan sendiri yee.. hahah

        cermin mata hitam: ni yang aku panling xphm.. serius k.. orang datang shoping complex dgn memakai cermin mata hitam biarpun anda sendiri da tau bahawa berada di dalam shoping complex.. kepda orang sebegini saya ingin bertanya apakah cahaya lampu di dalam ini telalu terang sehingga anda tersa silau.. ataupon mata anda mempunyai masalh bengkak.. mungkin juga dgn cara ini anda tidak perlu memandang wanita yang pakai baju xckp kain.. sila beri penjelasan yang sewajar nye.. mohon penjelasan ye.,... 


   xbnyk pon just ni je... ni ha lagi satu... korang leh buka f.b x...?? aku xtau la pe maslh f.b aku.. xleh nak buka.. kene hack ke.. die leh login but bila da masuk tu die jd blank ...
aku xtau la pekes... smpi skunk xleh nak buka.. hmmmm



 k la guys... njoy your day

1 comment: