Pages

Monday 28 November 2011

jom main

ASSALAMUALAIKUM


hohohohohoho...  jom kita main bende ala ni.. amik dr facebook...




nak main game x??? :-)
Jom Kita tRy!!!






1) Pilih bulan kelahiran anda:


Januari - Aku cinta 


 Februari - Aku gigit


Mac - Aku belasah


April - Aku peluk


Mei - Aku terhantuk dgn


Jun - Aku terkentut depan


Julai - Aku menari dengan


Ogos - Aku pergi dating dengan


September - Aku lambai dekat


Oktober - Aku muntah depan


November - Aku jerit dekat


Disember - Aku terlanggar




2) Pilih nombor hari jadi anda..


1 - Peserta Akademi Fantasia


2 - Mr Bean


3 - Badut sarkis


4 - Garfield


5 - Musuh dalam selimut aku


6 - Gangster


7 - Sarip Dol


8 - Bantal busuk aku


9 - Driver Bas


10 - Semut


11 - Kawan baik makwe/pakwe aku


12 - Polis bantuan


13 - Bekas kawan sekelas aku dulu


14 - Minah kilang


15 - Lee Chong Wei


16 - Mak mertua aku


17 - Mak tiri aku


18 - Girlfriend aku/Boyfriend aku


19 - Makcik kantin


20 - Sharifah Amani


21 - Upin dan Ipin


22 - Siti Nurhaliza


23 - Spongebob


24 - Cristiano Ronaldo


25 - Bapuk/Mak nyah


26 - Bos aku


27 - Lembu


28 - Jiran aku


29 - Orang gila


30 - Taylor Swift


31 - Awek cun/Jejaka tampan


3) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:



Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem


Hitam - Sebab aku gila


Pink - Sebab aku suka single


Merah - Sebab mak aku suruh


Biru - Sebab aku tak tahan


Hijau - Sebab aku baik hati


Ungu - Sebab aku cemburu


Kelabu - Sebab bomoh suruh


Kuning - Sebab suka hati aku la


Oren - Sebab aku baru putus cinta


Coklat - Sebab aku tak tentu arah

Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat



No comments:

Post a Comment