Pages

Friday 20 May 2011

LU LANGSI LU MATI...

          ASALAMUALAIKUM GUYS...

       hi guys.. pe cer korang sekarang?? de tengok movie x.. well sekarang banyak cite melayu kat pawagam sekarang.. g la tengok.. sokong movie tempatam ok.. well entry kali ni aku nak becerita tentang movie terbaru terbitan david teo yang dgr kata dalam masa tujuh hari je da dapat kutipan 7juta.. (1 hari 1 juta beb) memang untung la si sheizy sam tu... makin kayo la dio... hmm bekenaan movie ni.. movie yang tengah hangat la kata kan.. xlain x bukan KONGSI:LU LANGSI LU MATI... pe gempak beb.. sbenar nye aku da tgk cite time 1th day die kuar kat wayang.. aku da lama nak post pasal citer ni.. malas pnye pasal.. lain kali la ye.. but kali ni aku post kan tuk korang... huhuhuhuh... well citer ni beskisar seorang pembunuh yang datang dari thailand bernama TUMULAK telah datang ke malaysia untuk membunuh ahli ahli kongsi gelap tekenal di malasyia...
 

perrr mmg terbaik la.. lagi lagi ngan muka selambe si sheizy nii... lawak die mmg best ngan aksi die lagi.. serius beb kalo korang lum g tengok.. pegi la tengok... cara lawan die... drift kete die.. lawak die.. mmg gemak.. lagi lagi si pak maliki...hehehhe mmg calon terbaik la... kalo fmily aku sebut pak maliki... mesti tunjuk kat bapak aku... hahahah gelak besar family aku... pepun ni la post aku tuk cite ni... aku ngat pasni nak tengok cite nur kasih... de movie nye... dgr kata sedih abes cite die.. siap bawak tisu lagi... ok la guys t bebila aku post lagi k...


asalamualaikum

No comments:

Post a Comment