Pages

Thursday 28 April 2011

HOLIDAY ARI KHAMIS

                                        ASKUM FREN

   hari kamis merupakan hari cuti wajib tuk kedai aku... sooo pe lagi rehat la kat umah nye... well ari ni aku bajet nak tidu time tengah hari but xdpt... mcm biasa rutin harian aku dilakukan seperti biasa.. jus hari ni lain cikit.. pagi pagi kaka aku akan nyemak dlm bilik aku tp aku da siap siap kunci pintu bilik hope die xmsuk... tp dengan hati busuk die ketuk pintu biilik aku punya la kuat smpi nak pecah pintu tu tp aku wat dek je.. hahahahaha aku amat la kejam.. aku smbg lik tido.. pastu bile aku sedar kaka aku da siap nak kuar ngan abang aku nak pegi bank.. atas meja lak de kuih cucur bawang.. hahahah aku jus pegi makan je.. tp sebelum abang n kaka aku kuar diorg da pesan awal awal...
                      
                      kaka ku: adik jangan lupa masak nasi yee..
                                       pastu kemas rumah ni sekali..
                      aku   : ok ( whatsoever)

well aku ni kan adik yang baik.. lepas je mandi aku on lapy jap check f.b den baru wat keje pe yang patut.. n sepatut nye hari ni aku cuci baju but disebabkan mesin basuh yang damm tuu aku lihat baju aku makin belonggok dalam mesin tuu.. soooo wtf... pastu pukul 1 lak mmg rutin wajib pergi amik anak buah aku kat tadika...hmmm.. nak dijadi kan citer hari ni bukan je takat masak nasi je bilik pon aku kemas skli tau siap lap tingkap lagi... aku terasa amat la rajin( tu pon lap separuh je.. coz malas datang tertiba) huhuhuh... dlm pukul dua ketibaan kaka n abang aku yang baru balik dari tesco pon tiba... perkataan pertama yang kuar dari mulut dia adalah
                                          
                          kaka aku : adik da masak nasi???
                          aku      :da... (umah xnak tnye lak.. da nmpk kemas la tu)


sooo pe lagi kaka aku pon mula masak tuk makan tengah hari.. aku lak tolong wat kotak ala yang jenis pasang sndri.. ala kotak yang tuk bagi hadiah kat orang tu tp kena lipat n siapkan sendiri.. well kotak ni abang aku bg kawan die yang nak kawin xlama lagi.. dalam kotak de album.. hmmm not bad la.. abang aku lak repair speaker coz de sorang budak ni la bagi jatuh speaker tu sampai tercabut wayar belakang.. masak punya pasang punya repair.. tiba la time makan.. thx my sis kerana bagi adik adik mu ni makin gemuk hahahahah... makan n makan n makan.. siap je makan abang aku nak kuar tengok wayang dengan kaka aku lagi sorang yang lain.. aku malas nak ikut bajet ciput.. huhuhuhu.. aku masuk bilik on lapy.. kaka aku lak g tido tengah hari ngan anak anak nye... mata aku xnak terlelap time ni.. damm nape la ko xnak pejam time time camni.. dapat setengah jam pon jadi la.. but WHY!! xtau nak wat pe aku tengok citer rio pakai dvd (cetak rompak) huhuhu.. sampai skunk x abe abe lagi tengok nye.. hahahah.. dalam kul 5.30 aku kene amik anak buah lagi sorang kat tempat tuisyen.. time nak pegi sana kaka aku cakap hari ni de bufday anak buah aku kat umah abang aku no 2.. hmm last last baru nak bagitau.. great la sangat hahahahah.. time amik anak buah aku kat temapt tuisyen terus pegi giant.. xde bende yang menarik la terus pegi tesco (sebelah giant je) de aku beli kan white board tuk bufdayy gurl tu.. balik je terus bungkus hadiah n den besiap terus pegi umah abang aku tuu..
BUFDAY GURL
       BEST KAN WHITE BOARD
                                DORA EXPLORER TUUU

well yang datang family aku je x sampai pon 10 orang yang datang.. mmg sesaje nye majlis.. pepun hapy la bufday gurl tu.. heheheh yang panling happy ayah die la aka abang aku hohohoh buat majlis tuk anak die.. hmm.. disambut dengan meriah la... n HAPPY BUFDAY FATIHAH TUK KE 10 TAHUN OKK.. BELAJAR LOK LOK TAU.. soo sampai sini cite aku ye.. t de masa aku aku terus kan menaip okkk...
                       

                     GUD NIGHT N ASKUM FREN

No comments:

Post a Comment